28. junij 2021
»Čeprav primerjava dosežkov med posameznimi leti po besedah Vogrinca ni 'strokovno korektna, ker so bili preizkusi drugačni', pa je vseeno mogoče ugotoviti določen trend.«
Janez Vogrinc je pojasnil, da primerjava dosežkov med posameznimi leti ni strokovno korektna zaradi drugačnih preizkusov, vendar je kljub temu mogoče ugotoviti trend.
28. junij 2021
»Rezultati o povprečnih dosežkih učencev 6. in 9. razreda pri NPZ-ju so pokazali, da so razlike bistveno večje med dosežki učencev iste šole kot med dosežki učencev različnih šol.«
Janez Vogrinc je izpostavil, da so razlike v dosežkih med učenci iste šole večje kot med učenci različnih šol pri NPZ-ju.
28. junij 2021
»Rezultati, ki so ena od ključnih informacij o tem, kako kakovostno je znanje učencev, spodbudni.«
Janez Vogrinc je izrazil zadovoljstvo nad spodbudnimi rezultati NPZ-ja kot ključno informacijo o kakovosti znanja učencev.